3 jan. 2013

Min egen Smash book

I scrapvärlden upptäckte jag för ett tag sen något nytt. Smashbook.
Ett konsept med en färdig bok med olika teman, där man enkelt kan smälla ihop en sida med minnen, bilder och texter, utan större eftertanke.
Skönt tyckte jag!! Inte sitta i en halvtimme och fundera på vad och vilken blomma som ska sitta var. Här eller en halv cenitmeter längre bort på pappret. Då tröttnar jag.
SMASH ska det säga och så är det klart.

Flera såg jag på nätet började göra egna smashbooks med papper som ligger i lådan o skräpar.
Jag däremot har en del papper som jag tycker så mycket om att jag inte vågar röra dem. Vill inte förstöra dem. De är så fina som de är. Plus att jag har samlat på vackra bilder i 15 år. Vad ska man göra med det?! Låta det ligga i en låda som du tar upp och tittar i lite då och då?
Gör som jag. Samla allt det vackra i en bok! Din egen smashbook!


Ett smakprov från min bok.

Inga kommentarer: