22 sep. 2014

Demo av Finnabairs nya produkter.



I helgen smäller det! Kul att allt kommer igång efter sommaren. Mässor och träffar och kurser och annat kul. Vi behöver det nu känns det som, nu när det blev höst över en natt. =) 

Jag ser speciellt fram emot denna helgen eftersom jag ska få dema Finnabairs roliga nya kollektion med Mixed Media i"ngridienser".  Det är Skaparlusten som bjuder på mixed media inspiration.



Det kan ibland vara svårt att veta vad som är vad, och hur man kan använder de olika produkterna. Jag kommer göra mitt bästa för att hjälpa er att förstå er på ”Mixed Media Träsket” =)

Just nu förberder jag flera olika inspirations alster som ni ska kunna titta på och få ideér till era egna projekt. Det finns nästan inga gränser på hur man kan använda alla dessa roliga produkter!



Väl mött på lördag den 27:e september! Ser fram emot att få inspirera er lite!!! =)

Inga kommentarer: