4 juli 2014

Sticky Back Canvas

Jag har testat något som heter Sticky Back Canvas. Jag kallar det "sticky canvas". :) helt fel... 
Det är helt enkelt en tunn canvasduk med en klistrig baksida så att du kan "tejpa" duken på det du vill. Kanske på ett kort eller en layout.


Jag började med att "plåstra om" en canvas tavla för att få en grund med mycket struktur.  :) Känslan är faktiskt som ett plåster... jo, det är nog en bra beskrivning. ;) 


Man kan färga in dem med i stort sätt vad som helst. Allt funkar bra. Den tål vatten bra. Klistret är kvar efter att ha varit blöt men jag har stödklistrat lite ibland. Du kan stämpla o göra vad du vill på den. Testa o se. Det är kul! :)



Om du har såna där roliga maskiner hemma, som jag inte har, ska du kunna skära figurer före eller efter att du färgat dom i den färgen som passar ditt projekt bäst. 

Många möjligheter. Have Fun! :)

Inga kommentarer: