6 nov. 2013

Gelli Plate - fler altster att visa.

Alltså... det här är så roligt!!! Man blir fast! Satte mig en stund igår och tiden bara gick. Middagen fick vänta. =)

Jag kommer försöka filma själva processen snart, så återkom här på bloggen snart igen!
Jag är så ivrig att dela med mig av hur roligt och fint det kan bli så filmade jag en VÄLDIGT simpel film. ha ha Så, ha lite översseende så ska jag visa lite snyggare bilder en annan dag.



Dessa är gjorda på  Gelli Plate 8x10-inch. Jag har använt mig av vanligt enkelt papper ur ett teckningsblock från TGR. Jag tror att papper man köper till skrivaren, eller block man köper till barn att rita på fungerar bra eller bara det man har hemma fungerar bra.

Längtar till ikväll då jag ska försöka hinna med lite egentid tillsammans med min Gelliplate. =)

Inga kommentarer: